Fortfarande grönt

Även om höster närmar sig och träden börjat skifta färg, är det fortfarande väldigt grönt. Kändes alls icke som september på min runda runt Åremma imorse:









Sol, varmt och nästan vindstilla - vi har haft tur på sistone, då finvädret har prickat in helgerna. Enda nackdelen är att man inte får så mycket gjort inomhus... och inte så mycket annat heller. Mina planer för dagen var att

1) jobba ett par timmar för att minska berget med saker som ska göras och som jag hela tiden skjuter framför mig då jag helt enkelt inte hinner med

och

2) tvätta och vaxa bilen (det är en evighet sen sist)

Sen kunde jag mycket väl tänkt mig att

3) packa matsäck och köra ut till kusten nånstans

Men istället bestämde jag mig för att

4) tvätta, städa och fixa här hemma. Jag har t ex inte dammsugit sen före semestern... så det är på tiden!!

Synd om mig? Inte, då! Nu har jag precis haft en tvåtimmars paus i solen på verandan... :-) Men den fjärde rundan med tvätt snurrar i maskinen, och när den är klar ska jag sätta fart igen. Tror jag...

Kommentarer
Postat av: Marie

Prokrastinering!

2013-09-08 @ 22:28:08
URL: http://mariechjo.blogg.se
Postat av: Jenny

Mmmmm... det är jag ganska duktig på... :)

2013-09-09 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0