Hur tänkte jag?

Undrar om jag bör definieras som entusiatisk eller skvatt galen som bokat in ÅTTA bokprat för låg- och mellanstadiet nästa vecka. På TVÅ dagar. Jag som inte ens är särskilt inläst på barnböcker...!

Och inte har jag helgen på mig till förberedelser heller - för nu har jag bästa moster Sonja på besök! Hon kom igår kväll, och idag roar hon sig själv medan jag är på jobbet. Men jag stänger om ett par timmar och då susar jag in till stan igen och så ska vi ha en mysig helg ihop!
 
Bokpratsförberedelserna får alltså anstå till söndag kväll... men som en kollega sa: "det brukar ordna sig, huvudsaken är att du är positiv och avslappnad". OK, då satsar jag på att mitt goda humör uppväger för bristande erfarenhet... :)
 
Några av de böcker jag ska försöka prångla ut:
 
     

   


Jodå, jag har faktiskt läst alla böcker jag ska prata om till veckan - skulle aldrig våga satsa på sånt som jag inte vet om jag kan stå inne för - men det återstår en del jobb. Några böcker vet man på en gång hur man ska presentera, andra kan det ta lite tid att förbereda... men som sagt, inte i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0