Slitsamt

Imorse bestämde jag mig för att spana in friluftsområdet Grisberget - populärt bland kollegorna, utifrån pratet vid fikabordet på jobbet.
Cyklade dit och traskade runt 3,5 km-slingan. Jahapp. Massa tallskog... :-)



Sen cyklade jag vidare, med planen att gå upp på Degerberget och spana ut över havet. Fast det sket sig, borde haft långbyxor och bättre skor - så efter en kilometer längs stigen vände jag och cyklade istället vidare längs vägen ut till N Haraholmen. Fint!



Sen var det en bra bit hem. Och inte hade jag med mig nån matsäck. Och när det var en mil kvar hoppade cykelkedjan av. Blev en lååång vandring...

Efter det har det inte blivit så mycket gjort, mest horisontalläge i soffan. Men det är ju söndag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0