Lång dag

Idag skulle jag jobbat 10-19, men var nyfiken på kollegans högläsning för en av dagisgrupperna så jag åkte till bibblan redan kl 8. Känner att det blev en lång dag... men det var jättemysigt att träffa ungarna!

Igår kväll monterade jag mina nya hallampor (har två, hallen är lång). Snygga, eller hur? :-)



Planen för ikväll är att koppla in digitalboxen till TVn - som också ingår i hyran och som jag, otroligt nog, fått hemskickad UTAN kreditkontroll!

Sen blir det en tidig kväll, så jag inte somnar imorgon när jag ska sitta på möte hela förmiddagen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina!!!! Kramis fislisan

2014-02-05 @ 21:09:15
Postat av: Marie

Snygga! Ja!

2014-02-05 @ 21:11:45
URL: http://mariechjo.blogg.se
Postat av: Laila

Jättefin, du har verkligen bra smak Jenny. Skulle gärna ha sådan själv.

2014-02-05 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0