Äsch

Igår ringde jag till NRK (norska SVT) för att säga upp TV-licensen. Den löper halvårsvis. Har precis betalat för perioden 1 jan-30 juni, och trodde jag skulle få tillbaka lite pengar. Icke då. För påbörjad period debiteras hela perioden. Surt. Hade jag vetat det hade jag sagt upp till nyår och ställt undan TV:n. Drygt 1500:- för att ha tillgång till den i ett par veckor känns rätt onödigt...
 
Å andra sidan: nu har jag varit inne på norska Postens hemsidor och adressändrat. Döm om min förvåning när de eftersänder all post till Sverige HELT GRATIS i två månader!! :)

Kommentarer
Postat av: Filip Grahn

Tjabba! Sjukt nyfiken på om lakakrokarna i gäddbäckssundet gett något resultat! Storlek och tid ungefär? Vore guld värt med ett svar! maila mig på [email protected]
Bara du fått fisk är det sjukt intressant!

2014-01-24 @ 00:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0