Fullmåne

Skulle haft stativ! Svårt att hålla kameran tillräckligt stilla... men här är ett försök att föreviga fullmånen som precis tittat fram bakom åsen:
 


Fortfarande klart och kallt. Envisades med att ha fönstret på glänt inatt - ordentligt påbyltad i fleccejacka, joggingbyxor och ullsockar samt under flera lager av filtar och täcken hade jag det bara bra! :) Däremot var det kallt att kliva upp imorse, då inomhustermometern stannade på blygsamma +2,6... (ute var det -14).
 
Friskt!!
 
Tror dock att jag ska slå på elementet ikväll, för jag har tänkt rensa i garderoberna och börja packa kläder och sånt. Och det känns alldeles för kallt att göra det i ett rum som just så pass är nollgradigt... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Marie

+2,6! Ja, jag säger inget jag...

2014-01-14 @ 21:20:19
URL: http://mariechjo.blogg.se
Postat av: Jenny

... men du har lust, märker jag...! ;)

2014-01-14 @ 22:09:58
Postat av: Marie

Tyyyp!

2014-01-15 @ 20:15:53
URL: http://mariechjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0