Rensa i röran

Lite i taget försöker jag få ordning på allt innan flytten. Packa, städa, organisera... suck. Blir nog bra till slut, men det är MYCKET att göra!
 
På jobbet ska det också förberedas för min efterträdare - vet ännu inte vem det är, men hur som helst ska jag lägga till rätta så långt det går. Just nu kollar jag igenom diverse filer på datorn - en del ska läggas över på USB så det är lätt att komma åt, annat är mitt eget och ska flyttas/raderas. Emellanåt hittar jag sånt som jag snubblat över och sparat, och tänkt att "det kan jag lägga ut på bloggen nån dag", fast sen har jag glömt bort det lika fort igen... så här kommer lite av varje! :)
 
Smart knut:
 
 
 
Läcker chokladskål, måste prova!! :)
 
 
 
Hehe... ligger nåt i det... ;)
 
 
 
Kanske det är så här jag borde introducera mig...? ;)
 
 
 
Vad sade du?
 
 
 
Olika perspektiv:
 
 
 
Rättskrivning:
 
 
 
Och så en facvorit i repris:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0