I'm back

Nä, jag har inte glömt bort bloggen! Men jag hade så lite mobildata kvar i potten att jag inte kunde blogga när jag var på Holmön. Nu är jag tillbaka i Piteå med gratis internet, men så har jag istället glömt mobilladdaren på jobbet så jag kommer inte åt bilderna jag tänkt lägga ut (numera fotograferar jag stort sett med mobilen). Sorry...
 
Imorgon, jag lovar!!
 
Nu ska jag sträckläsa en bok som jag lovat presentera för mina kollegor imorgon bitti. Bara 150 sidor kvar... god kväll!!

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller Xperia GO:n eller har du bytt?

2014-06-02 @ 22:23:51
Postat av: Jenny

Jo, än så länge... med ett nödrop. Fast den har börjat konstra emellanåt så det är nog dags att byta snart!

2014-06-03 @ 04:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0