Bokprat

Intensiv dag med bokprat i alla klasser på Lillpiteskolan - härliga, ivriga ungar som högg som små pirayor efter många av böckerna! Himla kul! :-) Ögonen gick dock i kors igår kväll när jag - i vanlig ordning - var i senaste laget med att repetera presentationerna. Dessutom bakade jag chocolate chip cookies till kvällens program på bibblan - Pitebygdens forskarförening kom och presenterade sitt fotoprojekt. Inte allvärst mycket folk som kom, men ändock god stämning! Nu är jag äntligen hemma efter en 11,5-timmars arbetsdag. Ska äta middag (färdigmat som snurrar i mikron) men sen vete fasen om jag inte stupar rätt i säng. Ska upp tidigt och hänga på låset till Börjessons gummiverkstad för att byta till vinterdäck, nämligen. Bättre för tidigt än för sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0