Havsbadspromenad

Skönt att ställa om till vintertid och sova en timme extra! :)

Efter frukosten var det dags för Marie att ge sig av hemåt. Jag liftade med henne ner till Pite Havsbad, och gick tillbaka - en sträcka på 9,4 km enligt hennes Tom-Tom. Enligt min stegräknare 12232 steg - eller ganska exakt två timmar. Skön promenad! Men jag kommer aldrig vänja mig vid pappersbrukslukten i Munksund/Skuthamn... i alla fall inte på nära håll. Passerade flera fina hus och tänkte att "här skulle jag kunna bo" - bara för att i nästa sekund få kväljningar när vinden låg på från skorstenarna. Uäck.





























Mycket lat eftermiddag sen jag kom hem (läs: sovit i soffan), men jag antar att jag behövde det. Nu blir det middag och sen ska jag - om jag bara kommer igång - röja i klädkammaren/förrådet, där jag bara tryckt in mer och mer grejer sen jag flyttade in. Tror till och med att det står kvar ett par ouppackade kartonger längst in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0