Mer vinter

Puh. Bara ett bokprat kvar för den här omgången - på fredag. Och bara två böcker olästa tills dess. Hann med (nästan) alla andra - fick ge tappt på Gayle Formans Om jag stannar, där hann jag bara till sidan 35. Fast det räckte för att konstatera att det nog är en himla bra bok. Jag erkände för sexan här i Sjulnäs idag att jag inte hunnit längre, men berättade hur den börjar. Och det räckte för att det skulle bli fullständig huggsexa... :)

Förmiddagen tillbringade jag i Svensbyn hos förskolan samt åk 1-3. Supercharmiga ungar, och de slängde sig över böckerna. Helt klart värt insatsen, även om jag de två senaste kvällarna somnat över köksbordet med en hög böcker. Måste försöka bättra mig på planeringsfronten, bara! :)





Fantastiskt fin dag, så på eftermiddagen tog jag en promenad i Sjulnäs. Visserligen är jag förkyld (ett smärre under att rösten hållit hela dagen trots halsont), men det gick liksom inte att stanna inne. Så vackert!! Synd bara att det visst ska slå om till mildväder framåt helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0