Typ vårkänslor

Det är baske mig inte mycket kvar som påminner om förra veckans vinterlandskap! Nu har man ju nästan... vårkänslor. Gick min vanliga runda runt Durrudden mitt på dagen och njöt i solen. Det blåste visserligen en hel del, men var närmare +10. Är dock lite kluven till det hela, tyckte ju egentligen det var himla ljust och fint när snön kom så det var lite onödigt att den försvann. Nåja, den kommer väl tillbaka!

Durrudden, ja. Rundan tar dryga timmen, och idag kom jag ihåg att ta med stegräknaren. Landade på 7240 steg. Har fått veta att man bör gå 10000 steg per dag. Borde kunna klara det idag, då! :)



Skönt att få lite luft och dagsljus, eftersom jag ska jobba ända till kl 20. Vi har berättarcafé på bibblan ikväll, nämligen. Hoppas det kommer lite folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0