Fika

Sjulnäs bibliotek bjuder på fika på onsdagskvällarna. Idag är det köpekakor men jag har precis gått ut på Facebook och lovat att det kommer bli hembakt framöver. Hm... och hur genomtänkt var det? Fast jag gillar ju att baka! :)


Ytterligare ett tecken på min tendens till tidsoptimism - eller möjligen bristande förmåga till begränsning - är att jag bokat in SEX bokprat nästa onsdag, plus ett på fredag, plus ett måndagen därpå och så ännu ett den tidsdagen. Sen är det lugnt i en hel vecka fram till onsdag 8/10 då det blir en runda med tre bokprat. Inser att jag nog inte är inläst på tillräckligt mycket böcker, så jag vet vad jag kommer göra på kvällarna framöver... Fast jag beklagar mig inte, det är mitt eget fel att allt klumpar ihop sig och jag tycker ju att det är jätteroligt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0