Ännu mera vintervackert

Det var stjärnklart och kallt när jag gick till sängs vid 23-tiden igår kväll. Lika stjärnklart och kallt när jag vaknade vid 6-tiden i morse. Men däremellan kom det bortåt 10 cm snö! Blev rätt paff när jag gick ut genom porten för att fara till jobbet... :)

På förmiddagen var det bara kring -5, när jag gick ut på lunchpromenad närmade det sig -10. Nu sitter jag på jobbet och huttrar, termometern visar -20 ute. Brr!! Och elementen här på bibblan är sen 70-talet och typ värdelösa, så det är rätt kylslaget inne också. Har dubbla koftor på mig. Och fötterna känns som isklumpar. Nåja, en halvtimme kvar så får jag åka hem!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0