Dagens sista

... jag lovar!

Fötterna på soffbordet, ser Morden i Midsomer på TV, mumsar chokladpraliner och har gömt motionscykeln bakom de största krukväxterna jag har. Och jag har bestämt mig för att inte ens ha dåligt samvete! 

Ja, och så skymtar mina knickers-gardiner, ni vet de där som hade precis rätt längd tills jag flyttade till en lägenhet med högt i tak... (den hopknörvlade mattan är för att det drar så mycket från balkongdörren - blir bra när de byter både den och alla fönster senare i vinter).




Kommentarer
Postat av: Marianne

Självklart måste du ta dej tid att njuta, du är så kreativ och duktig annars. Det kan vara svårt att hitta frid och ro, då måste man passa på när "ilet" kommer!

2015-12-16 @ 09:05:49
Postat av: Jenny

Jo, jag vet! Önskar bara ibland att jag var bättre på att göra "lagom" - när jag väl får upp mina il kan jag göra tokmycket, men däremellan händer det ingenting... och då har saker en tendens att hopa sig... :)

2015-12-16 @ 15:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0