Nygamla upptäckter

I mars ska jag ställa ut mina äggkoppar på stadsbiblioteket här i Piteå. Där finns fyra stora montrar, med plats för betydligt mer än när jag ställt ut i Sjulnäs och Hortlax - så igår när jag var på Holmön passade jag på att hämta fler äggkoppar. Har ju ett försvarligt lager därute... :-) 

När folk har frågat har jag alltid sagt att jag har rätt bra koll och stort sett vet vilka äggkoppar jag har, och därmed snabbt kan avgöra om det dyker upp dubletter. Pöh. Trodde jag. Hittade en hel hoper koppar igår som jag inte alls kände igen!! Så det var ju rätt intressant att gå igenom lådorna... :-) 

Här ett av de oväntade fynden - hade ingen aning om att det fanns en flodhäst i gömmorna:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0