Trundö-promenad

Nytt försök att vandra på Trundön! Och idag hade jag med mig broddarna! Däremot glömde jag ljudboken hemma... grr... :)
 
Parkerade, precis som sist, alldeles innan bron över till ön. Tog första väg till vänster när jag passerat bron - då är man på N Trundövägen. Planen var att följa den i hela dess längd, så gå tillbaka längs vägen som löper mitt över ön. Allra helst skulle jag gått S Trundövägen tillbaka - det är vägen nere till vänster i bild - men om ni kollar noggrant går inte vägarna ihop. Faktiskt sket det sig redan innan dess - för vägen mitt på ön är inte plogad. Det visade sig bara vara ett skoterspår... som visserligen höll att gå på, men jag hade ju ingen aning om spåret gick hela vägen tillbaka upp till huvudvägen eller om jag skulle hamna i hotaheiti. Så jag vände och gick tillbaka samma väg som jag kommit. Hur lång tid det tog? Ganska precis två timmar. Och 12650 steg.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0