Skrivbord på plats

Jodå, till slut så! Paketet från Furniture Box visade sig innehålla inte mindre än 216 delar... som nu förvandlats till ett skrivbord. Det blev visserligen lite ospecificerade skruvar och andra smådelar över, men jag satsar på att skrivbordet håller ihop även om jag inte lyckats räkna ut var de hör hemma!

Bättre ordning på mina papper hoppas jag få nu som jag har ett skrivbord för första gången på... hm... nästan 20 år! Papperen brukar annars hota att med jämna mellanrum översvämma mitt köksbord. Inte helt optimalt.

Före:


Efter:


Ett litet PS. Jag trodde att ekfanér såg ut likadant ut oavsett leverantör. Så icke. Min nyligen via Facebook inköpta begagnade byrå är typ mellanbrun. Skrivbordet är typ grått. Ser inte alls ut att passa ihop. Å andra sidan är det redan ett sammelsurium i mitt sovrum då sängstommen är i furu och bokhyllan i björkfanér. Inredare och stylister skulle nog gråta blod om de kom hem till mig... :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du skulle ha fyllt år nu då så hade man haft presenterna klara! Pärmar, register...

2015-03-16 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0