Vårpromenad

Aaahh! Så skönt med sol efter ett par grå dagar!!
 

 

 

 

 

 


Det blev nästan 10000 steg på promenaden. Förra veckan bestämde jag förresten att minst 10000 steg per dag ska det bli hädanefter. Och blir det mindre måste jag ta igen det dagen efter. Hittills går det helt OK - med undantag för kalashelgen i Vännäsby... Dessutom kan jag kompensera med cykling framför TV:n på kvällen om jag inte hunnit gå tillräckligt långt under dagen. Igår blev det 22 km medan jag såg Bourne supremacy. Man trampar fortare när det är biljakter och sånt! :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ha-ha, du är rolig du - keep on the good work! Tror jag tar stegmätaren på måndag, du har inspirerat mig!

2015-03-06 @ 08:51:27
Postat av: Jenny

Tihi, ja gör det! :-)

2015-03-07 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0