Skruvat

Nu har jag skruvat ihop de båda Billybokhyllorna! Oxberg-vitrindörrarna får jag vänta med tills hyllorna är förankrade i väggen, annars riskerar de att tippa framåt. Av den orsaken har jag inte ställt dit så många äggkoppar än heller - vill ju inte att de går i golvet... :-) 

Före:



Som det ser ut nu:



Den gamla bokhyllan (Billy, den också) har jag flyttat till sovrummet - där det stod en mindre bokhylla (inte Billy) som jag nu rationaliserat bort (ska ta ut den till bagarstugan på Holmön vid tillfälle). 

Ganska fullt blev det... :


Jahapp. Sen återstår ju den stora frågan om det är förnuftigt att lägga en massa pengar på nåt så komplett onödigt som äggkoppar? Helt säkert inte - men när jag nu ändå samlar är det tämligen bortkastat att förvara dem i pappkartonger i garderoben... 

En kollega föreslog att jag kan ha vernissage när allt är på plats. Tihi, varför inte? ;-) 

Ja, och skulle jag tröttna på den små tingestarna kan jag alltid använda vitrinskåpen till nåt annat, de är ju både snygga och praktiska. 

Ha! Nu när jag fått allt på plats tittar solen fram efter en plaskvåt inledning på dagen. Perfekt timing, nu går jag på promenad!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0