Vingelväder

Jaha. Ledig dag, och jag hade tänkt mig en lång sovmorgon för ovanlighetens skull. Vad hände? Jag vaknade 05.50 - klarvaken. Låg kvar till 06.45 men sen var det lika bra att kliva upp. Åt frukost och sen satte jag igång med att gå igenom alla mina högar med osorterade papper (försäkringar, räkningar, deklarationer, bankpapper, pensionspapper - you name it). Samt alla papper som redan satt i pärmar. Har slängt en hel del och fått ordning på resten. Urtråkigt jobb, men himla skönt att det är gjort! Och nu har jag dyrt och heligt lovat mig själv att ta hädanefter sätta in papperna allt eftersom, och inte samla på hög... :-) 

Regnskurar emellanåt, men alls inte så illa som befarat. Hann med en tvåtimmars promenad mitt på dagen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0