Frostpromenad

I och med att jag har en 2-dag idag (jodå, kör 5:2 sen i våras, från början funkade det utmärkt men nu har det stannat upp - fast jag är hyfsat nöjd så länge det inte vänder åt fel håll) så behövs ingen lunchrast alls. Eller rättare sagt - HELA rasten utnyttjas till en promenad istället! Det är förresten en av orsakerna till att jag hinner med så många promenader, om nån undrar hur det går ihop sig med min arbetstid...

Dagens lilla tripp gick via Stenvägen - Rosåvägen - Spelmansvägen. Frost och fint! :-)









 


Kommentarer
Postat av: Marie Johansson

Aha, du kör också 5:2! Kul! Man verkar stanna upp emellanåt. Är så för mig med.

2015-11-05 @ 20:24:40
URL: http://mariechjo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tja, jag har tvärnitat sen augusti, typ. Fast så är det alltid, 5:2 eller ej - under sommaren när det är full fart går jag ner, men sen kommer hösten... Dessutom är det inte 2-dagarna som är problemet, men allt slisk jag blir sugen på de andra dagarna... ;)

2015-11-06 @ 08:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0