Ojdå

... länge sen sist! Alltså, jag fattar i vanlig ordning inte var tiden tar vägen! 

I helgen var jag i Vby - hjälpte bl.a. till att vintra trädgården. Och massa mys med småtrollen! 




På jobbet handlar det mesta om bokprat just nu. Flera klasser från Rosviks skola har besökt oss denna vecka, imorgon ska jag och en kollega till Sjulsmark och prata för hela skolan där (f-6), och om ett par veckor ska jag ha ett mastodontbokprat på högstadiet i Norrfjärden: på 3x30 min ska jag beta av ALLA elever. Börjar kännas lite stressigt, med tanke på att jag har en hel del böcker kvar att förbereda och att jag dessutom ska vara ledig till veckan (älgjakt på Holmön). Nåja, på nåt vis ska det väl gå...!

Ja, och igår hade vi gästande barnteater, Teater Mila, som spelade för våra förskoleklasser. Det händer alltid nåt! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0