Bokpratsschema

Inte alldeles enkelt att sätta ihop ett fungerande bokpratsschema för sju klasser som vill komma till biblioteket ca en gång i månaden, när hänsyn ska tas till elev- och lärarscheman, bibblans öppettider, mina och kollegans arbetsdito samt friluftsdagar, andra aktivitetsdagar och lov. Men det går! :-) Nu har jag 35 bokprat inplanerade under hösten (mellanstadiet Sjulnäs) - sen tillkommer 12 bokprat på byaskolorna (lågstadiet Böle och Svensbyn) samt förhoppningsvis ett och annat prat på högstadiet i Sjulnäs. Kommer inte hinna ha långtråkigt! Utmaningen blir snarare hur jag ska hinna läsa in mig på tillräckligt många barn- och ungdomsböcker att presentera... borde nog sluta blogga NU och läsa några sidor! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0