Mer gott

Idag hade jag (nästan) ledigt från jobbet -var på möte mellan 8 och 9, flexade resten av dagen. Inte dumt alls, för då kunde jag sätta full fart med diverse eftersatta julförberedelser! Så jag handlade ett par julklappar, gjorde fröknäcke, kokade mockakarameller, diskade, städade och packade i bilen. Med mera. Svetten skvätte... men framåt kl 16 var jag klar för avfärd. Jo, för jag är ledig tors-fre också (däremot jobbar jag alla mellandagar). Så nu är jag på plats hos småtrollen! :-) 


Just det, och igår kväll kokade jag knäck. Men varför måste de där formarna alltid envisas med att välta???


Mockakaramellerna gick av nån anledning bättre att hälla upp. Kanske för att det inte är nån mandel som kan "klumpa sig" i den smeten...?



Fröknäcke är en favorit, bakar det alldeles för sällan! 




Middag på Valentines på Klubbgärdet innan jag stack iväg... :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0