Perrelli & Carlsson

Igår kväll var vi på Pite Havsbad. Buffé och schlagerunderhållning - musikshow med Charlotte Perrelli och Magnus Carlsson som utlovade "massor av hits och paljetter". Och jodå. Vilka proffs de är! Det var superbra - även om jag var en liten smula besviken över att showen var så kort - knappt en timme. De hade gärna fått riva av några hits till...

Lite kul var det när Charlotte Perrelli gav sig ut bland publiken och en kort stund slog sig ner på den lediga stolen bredvid min. Nu vände hon sig visserligen åt andra hållet med sin mikrofon (lika bra det, jag hade INTE velat sjunga i den...) men jag ångrar så här i efterhand att jag inte sträckte ut handen lite försiktigt och petade på henne, bara för att ha gjort det. Nåja.



 


 

 




Maten? Väldigt, väldigt god! Minns inte allt som fanns på buffébordet, men bl.a. krabbsallad, cole slaw, tsatsiki, potatisgratäng, lax, nåt slags fläskkött, massa olika sorters bröd - och dessert med blåbärscheesecake, choklad- och mangorulltårta, ost, kex och olika sorters frukt. Mätt blev man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0