Effektiv?

... nä, inte särskilt... ;-) 

Tog en promenad in till stan idag (jo, jag är kvar i Piteå). Var förbi på stadsbibblan och hämtade en hög med böcker som jag ska bokprata om till veckan (då vår interntransport inte hinner fram i tid - två av bokpraten är redan måndag fm). Några av titlarna har jag ännu inte läst (det där med att förbereda sig i god tid, tja, det är inte riktigt min grej...) så när jag kom hem lade jag mig i soffan och började läsa. Hann till s. 32 i första boken innan jag somnade. Då var nog klockan kring 15.30. Vaknade NU, typ tre timmar senare!! 

Suck. Får väl tolka det som att jag behövde sova (ackumulerat trött sen de senaste veckorna eller nåt sånt) - och hoppas att jag kan sova inatt i alla fall. Annars får jag väl ligga och läsa...! :-) 

Dags att hoppa upp ur soffan och fixa middag. Ska se om jag inte hittar nåt i frysen att värma. God kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0