Öviksnostalgi

Bättre sent än aldrig... ;-)

Förra lördagen var jag i Örnsköldsvik, för att fira E & S som firade 40+40. Jättetrevlig fest och jättekul att träffas, alldeles för länge sen sist!!

Passade på att köra ner redan på morgonen (från Vby där jag övernattat, mer om det i nästa inlägg), och se mig omkring i stan där jag ju faktiskt bodde i nästan nio år. Började med loppis i Mjäla, dock utan större äggkoppsfynd, sen förbi Parkskolan och vidare till Järved och Bonäset innan jag parkerade vid Inre hamnen och strosade runt i centrum. Avslutade med en tur upp på Varvsberget innan det var dags att bege sig till jubilarerna. Och inte utan att jag blev en smula nostalgisk... trivdes ju väldigt bra i stan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0