NY BIL!!

Mäh! Först nu ser jag att inlägget jag skrev i Kiruna bara försvann!! 

Jo, alltså, det är där jag har varit idag. Och köpt ny bil!! Jag som aldrig skulle köpa en röd bil och inte ens övervägt en combi - ändå blev det den här, hur det nu gick till?!


Fick choklad från bilfirman som tack för köpet... ;-) 


Åt lunch på den intilliggande pizzerian innan jag styrde kosan söderut:


Kom hem för en timme sen. Bilen är härlig att köra! Och faktiskt är den röda färgen mycket finare i verkligheten än i bilannonsen - jag har redan börjat gilla den! Även om inget går upp mot blått... lite vemodigt att sälja den gamla bilen, men nu ska jag lägga ut den på Blocket så snart jag hinner. Både dyrt och opraktiskt att ha två bilar! Passade på att tvätta den i Sävar i söndags, men innan jag var i Piteå var den inte fullt så ren... fast jag tänkte taktiskt och fotograferade innan jag åkte! :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0