Fin kväll



... fast jag har varken varit på cykeltur eller promenad. Satt på jobbet till 19.30 och fixade med årsmöteshandlingar till föreningen där jag är sekreterare, och när jag omsider kom hem och hade fått i mig middag fanns det liksom inte nån ork kvar. Antagligen lika bra att stupa isäng. Den där maratonhelgen tar ut sin rätt, tror jag... ;-) 

Hade tänkt cykla till jobbet imorse, men kände när jag vaknade att det inte alls lockade. Nu har cykeln stått stilla i en dryg vecka, måste nog sätta fart om jag ska hinna 100 mil innan skolan slutar. Bara tre veckor kvar nu!!
_ _ _ _ _

Jisses, om det blir blommor av alla knoppar på min rosa streptocarpus kommer man väl knappast att se bladen längre! :-) 

(massor med småknoppar som inte syns på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0