Lååång cykeltur

Kombinationen "ledig" + "sol" + "städa lägenheten" kändes inte helt OK, så jag bytte ut sista ledet mot "cykla". Fem mil senare var det rumpan som inte kändes helt OK, men det kan jag leva med! ;-) 

Cyklade via Storstrand till Öjebyn (där jag kikade in på Mulligt och Gulligts uppackning men utan att hitta nåt), vidare via Ankarskatan till Fårön och Vägen Västerut, upp på Lill-Fåröberget och ner igen, genom stan och längs Havsbadsleden ner till Gläntan. Och sen hem via Kärleksstigen. Totalt 51 km. Känns i rumpan, som sagt. Men härligt var det!

(Antagligen borde jag inte avslöja att detta dessutom skedde på en 2-dag... men det funkade faktiskt! Hade med mig massa Cola Zero... och ett äpple, som jag dock inte rörde förrän jag kom hem. Men nu fantiserar jag om kebabtallriken jag ska köpa på pizzerian här intill när jag kommer hem från jobbet imorgon!)




 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0