Mer cykel

Jaha, nu har jag halkat efter med bloggandet. Igen.

Fredag: ny cykeltur till jobbet. Klämdag, bibblan hade öppet men skolan var ledig. Fritt fram att flytta hyllor och greja på utan avbrott till kl 13 när jag öppnade för allmänheten! Så ivrig att jag först 12.50 gav mig tid att slängs i mig lite mat... ;-) 

Bilder kommer så småningom, det jag gjort är att förbereda för övergången till Dewey-systemet. Nu kör vi!

Efter arbetsdagens slut trampade jag hem igen, lyxade till det med mat från pizzerian på Klubbgärdet (som intogs på balkongen), slappade en stund och körde sen ner till Sävar där jag övernattade.


Lördag morgon: färjan ut till ön med fina familjen från Vby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0