Trögt

Ska bara meddela att "det går inte att ladda upp bilder". Antagligen för många älgjägare som surfar samtidigt härute på ön...

Hur som helst. Får väl skriva några rader utan bildackompanjemang då. Vi har det förträffligt! Blåsigt när vi åkte ut i lördags, men nu mest svaga vindar och sol. Lite kallt, men vad annat att vänta i oktober?

Igår var vi på förmiddagsutflykt till Gäddbäck, där Rasmus fick hjälpa moffarn att dra upp nät. Fyra sikar och ungen var skitnöjd! :-)

Igår kväll åkte syrran, jag och ungarna iland. Rasmus skulle på skolfotografering imorse (men det blev inställt...) och Cornelia hade en läkartid. Medan Eva var iväg med henne och passade på att göra en del ärenden, tog jag de båda äldsta och for till Leos lekland. Blev rätt utsjasad, men huvudsaken att de hade roligt!

Nu är vi tillbaka på ön och jag har precis gått ut till min lilla bagarstuga. Där det just för tillfället är +7... fast nu har jag elementet på max så jag satsar på tvåsiffrigt innan jag somnar! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0