Män som hatar kvinnor

Snart kommer den femte boken i Millennium-serien ut. Jag lyssnade på fyran när den kom och tyckte att David Lagercrantz lyckats rätt väl med att ta vid efter Stieg Larsson. Men jag skulle nog behöva repetera innan jag tar mig an den nya boken. Och då kom jag på att jag ju lika gärna kan rekapitulera historien ända från början - så nu tänker jag sträcktitta på filmerna (jo, det går ju onekligen lite fortare än att läsa om böckerna). Sen kan jag lyssna på fyran när jag kör till Norge nästa helg. Man kan inte få för mycket av Lisbeth Salander... :-) 


Tja, och så inbillar jag mig att jag ska hinna cykla ett antal mil framför TV:n. Förena nytta med nöje, so to speak! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0