Hallonbiskvier

Igår kväll testade jag nåt nytt: hallonbiskvier! Var lite för feg med lakritspulvret och silade bort onödigt mycket av hallonsaften, annars hade de nog smakat mer. Men vad fasen, det var ju ett första test!











Sen är det kanske en smula onödigt att göra 130 stycken på en gång, särskilt som mina båda frysar är proppfulla... men jag tar med en burk till kollegorna på stadsbibblan på torsdag när jag jobbar där, och på fredag är det min tur (tillsammans med spanskaläraren) att bjuda personalen på Sjulnässkolan på fika. Vips så minskar lagret!


Fast nu har jag hittat ett recept på blåbärsbiskvier som jag nog måste testa i helgen... :-P 


Kommentarer
Postat av: Marianne

Men åh, så härligt! Jag längtar redan till morgondagens fika!

2017-02-22 @ 08:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0