Ligger efter

... med Melodifestivalen. Missade lördagens program (i Vby prioriterade vi tecknad film) - tog hem paddan från jobbet igår för att kolla på SVT Play istället, men innan jag var färdig med biskvibaket var klockan alldeles för mycket. Nytt försök nu ikväll hade jag tänkt - men än har jag inte börjat. Och nu tänker jag snart ge upp för kvällen (ackumulerad sömnbrist...). Prioriterade bloggen istället - är fortfarande inte vän med den modifierade appen, den är skitkrånglig och det tar en evighet att t.ex. ladda upp bilder - men jag passar på att cykla samtidigt, då gör det inte så mycket att det tar halva kvällen att fixa ett par inlägg (18 km hittills). 


Men imorgon, då blir det Owe Thörnqvist & co för hela slanten! Ska göra ett försök att passera 100 mil innan månadsskiftet, så det gäller att pinna på. Och i det avseendet är schlagern perfekt, jag trampar fortare till såväl upptempolåtar som pinsamheter! 



Kommer dock varken sitta i TV-soffan eller på cykelsadeln för att se den sista deltävlingen nu på lördag. För den kommer jag att sitta i Skellefteå Kraft Arena och följa på plats!! :-D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0