Bokpratssäsongen

... är igång. Betade av den ena femman igår, och om en stund kommer en av sexorna. Imorgon kommer den andra femman och fredag en av fyrorna. Och så resten av klasserna nästa vecka. Sen blir det en liten lucka (då jag har bokat in båda byaskolorna - totalt nio grupper) innan det börjar om igen. På det hela taget är det skitkul! Även om jag blir lite stressad emellanåt när jag ligger efter på inläsningsfronten. Det är bara undantagsvis att jag presenterar en bok jag inte läst, och i så fall talar jag alltid om det för eleverna.


Väldigt nöjd med "bokpratshyllorna" som vaktmästarna satte upp åt oss i höstas. Mycket enklare att hålla ordning och få överblick! :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0