Väderomslag

Fint väder igår - det blev en solig midsommarafton på ön! Bildbevis i nästa inlägg. 


Idag har det varit lite till och från - en regnskur på förmiddagen, sen rätt fint, nu mer allmänt regn. Jag hann köra ett par vändor med grästrimmern mellan varven, och plantera ett par blommor som jag cyklade ner och köpte på affärn. 









Regnet kommer...



Apropå cykling. Den här cykeln köpte jag 1987, för pengar jag tjänat på att plocka lingon. Den har varit min trotjänare på ön sen dess, men nu får det vara nog. Hela hojen är dimensionerad för nån som är betydligt mindre än mig, och jag har tröttnat på att slå knäna i hakan när jag trampar. Typ. Ny cykel på inköpslistan!!



PS. Känslan när man diskat och diskat och fyllt diskstället för tredje gången och diskbänken äntligen ser ut så här... ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0