Aaargh

Man kan ju bli vansinnig för mindre. Blogg-appen lyckas inte hämta upp nya bilder från telefonens minneskort, med ett och annat undantag. Minneskortet som jag ju tömt på gamla bilder för att frigöra plats. Men av nån komplett obegriplig anledning är det dessa gamla - och bortplockade - bilder som appen vill ladda upp! Jag blir knäpp!! Så ikväll när jag varit ute och cyklat och fotat kvällssol och vattenglitter, då borde ju de bilderna ligga överst i kamerarullen. Och visst, det gör de. Fast inte i appen. För de bilder som visas där är från Holmön i typ februari. Suck!


Samma med helgens bilder på småtrollen. Här är de som appen släpper igenom - vilket (förstås) bara är en bråkdel:




Älskade ungar! Cornelia kröp upp i mitt knä härom morgonen och sa "Moster Jenny, jag tycker om dig!" 


Lycka... :-) 

_ _ _ _ _ 


Tja, om jag får tid på jobbet imorgon ska jag prova att koppla mobilen till datorn och lasta upp bilder den vägen. Kanske det lyckas bättre. Får väl ägna kvällen åt nåt mer produktivt än att blogga - läsa bokpratsböcker till exempel! Drar ihop sig till sista rundan i klasserna innan sommaren, nämligen. Time flies!! 

_ _ _ _ _



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0