Inte då...

Igår kväll började jag vädra morgonluft. Alla bilder jag tog på turen broarna runt visades i appen och kunde följaktligen laddas upp. Kanske ordning på torpet till slut? Nä. Icke.


Därmed blir det bara några få bilder från dagens tur till Holmön - med bilen på färjan! Fullastad med nytt kylskåp (det gamla har pajat), ny dammsugare (den gamla är i färd med att ge upp), en kamin (OK, fuskvarianten där man bara pluggar i kontakten) och en bokhylla (OK, rätt smal). Och en massa annat. Praktiskt att få med alltihop på en gång!



Det var inte bara jag som ville få med ett fordon. Stod SEX bilar i kö. Varav färjepersonalen faktiskt lyckades pressa ombord fem. "Det är som att spela Tetris" som en av dem sa... :-) 

Små marginaler:


Tacksam över att jag fick hjälp att backa ombord! :-) 


Otroligt vad som ryms i en Skoda. Rejäla bagageutrymmen:



... och det nya kylskåpet är på plats i köket (det gamla har vi ställt i lagårn tills vidare, ska förpassas till återvinningsstationen sen). Men vi väntar tills imorgon med att koppla in det. Har pappa nu klarat sig sen i januari ska det väl gå bra en dag till... tur vi har ett kallt källargolv som funkar som back-up!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0