Jobbcykelpremiär

Cykla-till-Sjulnäs-säsongen inledd! Soligt. Svettigt. Fågelkvittrigt. Motvind (förstås). Och en cykelentusiast i trikåer som dammade förbi i 40 knyck och parkerade mig rejält. Nåja. Jag kom fram, jag också! 


Visade sig dessutom att entusiasten tävlar på elitnivå (landslaget, närmare bestämt), så jag får väl snarare känna mig hedrad - och tacksam över att jag inte körde i diket när han susade förbi... ;-) 









Det här har varit den klart varmaste dagen hittills - riktigt njutbart! Men det ska visst bli minst 10 grader kallare imorgon. Äsch. Fast jag ska ut och cykla i alla fall - nu börjar jag ju komma igång med utecyklingen! Räknar man både ute och inne så har jag precis passerat 200 mil sen årsskiftet. Firade med kebabtallrik från pizzerian här på Klubbgärdet... mätt och trött, inser att jag med stor sannolikhet kommer somna på soffan. Jaja, då får det väl bli så! :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0