Ännu fler äggkoppar

Häromdagen kom en låda med äggkoppar från Holland... kunde inte låta bli, fast jag tänkt slå av på samlartakten.


Antar att det inte är så många andra som fyller ett diskställ med äggkoppar, bara så där? ;)



Klart fränaste koppen den här gången:



... men de här är också rätt charmiga:



Nån frågade hur många äggkoppar jag har vid det här laget. Full koll, jag är uppe i 2026 - numrerar ju varenda en! :) Fast jag har strukit en del dubletter, så i realiteten är det nog ca 1950. Inbillar mig att jag en vacker dag ska överföra förteckningen till Excel eller nåt, men tills vidare kör jag pappersvarianten. Inbillar mig också att jag har stenkoll på vad jag har, men tror att jag bedrar mig även där... ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0