Ny serie

Efter 25 avsnitt och dryga 75 mils cyklande var det dags att ta farväl av Zeb, Luke, Josh och de andra förra helgen. Sviktande intresse i USA gjorde att det inte blev fler säsonger - och därmed inget riktigt avslut. Nåja, då kan jag ju alltid föreställa mig att Luke fick sin Hillary - och att familjen kom fram till Oregon till slut...! 🤠🌵🐎☀️🎬


Nu har jag skiftat fokus och är igång med första säsongen av Bron istället. Två mil per avsnitt, fyra säsonger - kan bli en rejäl cykeltur, det också! 😊



PS. Jo, den är riktigt bra så långt. Men väldigt... sepia. Femti nyanser av brunbeige, typ. Alltså, jag fattar att det inte är läge för färgsprakande karneval precis - men ändå. Nån liten färgklick hade väl inte skadat? 
(å andra sidan är min gamla DVD-spelare en smula villkorlig och återger emellanåt färgerna rätt godtyckligt - kanske är det den jag ska skylla på?) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0