Nya skor

Tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsansa! Lade precis ut det här på Instagram:

Äntligen - ett par sköna vinterstövlar!!! 😁
Med strl 44 + hallux valgus brukar det annars vanligen skita sig. Nu beter jag mig precis som syskonbarnen när de får nya skor. Vill inte ta av mig dem! Fast med fårskinnsfoder blir de nog lite för varma att sova i... 
👢👢👢👢👢👢👢
#deichmannskor
#happyhappyhappy
#måstekanskeköpaettpartill

Och hur ser de då ut? Så här:


Finns även i ljusare grått och beige (och brunt om jag minns rätt). Måste väl provgå i dem ett par dagar eller så, men sen lutar det åt ett par till om de fortfarande är lika sköna. Och om de fortfarande finns i min storlek. Det är ju inte så ofta det händer... 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0