På hemmaplan... och en badring

Hemma på Forsellsvägen... efter några månader i Norge är det inte utan att det känns ganska platt här... :)

   
   

Gjorde en snabb vända till Umeå för att fixa några sist minuten-grejer som inte gick att få tag på i Mosjøen. Bara att konstatera: uääck! Jag gillar INTE att trängas med folk i smockfulla butiker!! Det märks att Umeå är tio gånger större än Mosjøen, det är ett helt annat tempo och tryck här... Men stan är rätt fin:

     
     

Någon timme senare när skymningen lagt sig (och jag äntligen var på väg hem, åtskilligt fattigare men med ärendena utförda):

image426

Och så - vilken kille! Kollegan Tor Audun iförd en present från några av kollegorna vid gårdagens julavslutning - specialdesignad baddräkt med matchande badring... (ursäkta fotokvalitén, jag satt lite för långt bort). Vem har sagt att man inte kan ha kul på jobbet??? Själv tjöt jag av skratt... :)

image480

Kommentarer
Postat av: Bjørg Kvannli

Hei Jenny !

Fine bilder fra juleavslutningen. Tor Audun er superb i badedrakt.
Dette var en innholdsrik blogg - har du kikket på Vefsnbloggen ?

Mvh Bjørg Sissel

2008-01-08 @ 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0