Svenska flaggans dag

Äsch, det är en sån där dag när internetuppkopplingen är seg som sirap. Alltså gör jag inte ens nåt försök att ladda upp bilder - eller skriva så mycket (för om några minuter är det Brottet på TV och nu håller det på att dra ihop sig till upplösning... spännande!). Kan i alla fall meddela att seminariet om Den kulturelle skolesekken var rätt bra, allt var väl inte lika aktuellt för min skola men intressant ändå.

Imorgon har vi personalfest! Med en och annan svensk markering, när det nu ändå är Svenska Flaggans Dag (lär ju fira mer än nånsin förr, fast jag inte ens befinner mig i landet - eller just därför). Får se om jag hinner blogga nåt innan det hela startar, annars ska ni får full uppdatering i helgen... :)


HA EN HÄRLIG NATIONALDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0