Lillasyster på plats

Åkte till Mo i Rana efter jobbet igår och hämtade lillasyster. Efter åtta timmar på bussen var hon minst sagt uttråkad... :) Glada i hågen tänkte vi leta några geocacher längs E6:an på väg tillbaka till Mosjøen - men det var inte alldeles enkelt i beckmörkret. Vi gjorde ett försök vid krigsminnes-märket vid Osen - men att medelst svagt ficklampssken hitta en liten grunka gömd nånstans i en skogsdunge lät sig inte riktigt göras. Dessutom tyckte jag det var lite halvläskigt...

Så vi gav upp (ska göra ett nytt försök i dagsljus) och fortsatte hem till kollegan med utlovad kuddleverans. Himla trevligt!
_ _ _ _ _

Ny utställning i bibblan - och nu går det på tema VAMPYRER:




Filmen om Bella och Edward har premiär här i stan i morgon - ska försök locka med mig syrran även om det knappast är hennes typ av film. Om jag läst bok tre och fyra än? Näää... men då har jag ju nåt att se fram emot!! Har fått köpa in fler exemplar av den första boken, för nu är eleverna på G. Men faktiskt vill de flesta ha den på engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0