Malå t/r

Tillbaka på ön igen. Här blåser det friskt - himla skönt efter ett par dagar med tryckande värme i Malå. Det där med att gå en mil om dag har redan skitit sig - inte en chans när det var +31 och vindstilla! Får väl gå två imorgon istället... :)

Eva och mormor:



Blommor längs Storgatan i Malå:


_ _ _ _ _

Provianterade på Coop i Umeå i söndags, och såg en tuff bil på parkeringen
- en Ford Coupé från 1939:



Nästan lika fin som min Skoda! :)
_ _ _ _ _

Dags för första arbetspasset på affären imorgon, har lovat komma kl 8.00.
Ingen sovmorgnar här inte! :)

Kommentarer
Postat av: Tor Audun

Tror du googlet den forden for å finne årsmodell ;-)

Men du har helt rett i at det er en fin bil. Og som jeg trodde vi ble enig om, Skoda er ingen bil!!!!!!!!! I beste fall kan den kalles et fremkomstmiddel, dette vet du da Jenny hehe

2009-07-02 @ 23:17:08
Postat av: Jenny

He he... det var ikke bare årsmodellen jeg måtte sjekke - så da at det var en Ford, men ante ikke engang at det fantes en modell som hette Coupé...



Vanligvis blir jeg forurettet når noen sier noe negativt om bilen min (i min verden ER det en bil - en fin bil!!!), men nå ga du meg faktisk en idé: kanskje jeg kan overbevise den norske tollen om at den kun er et "fremkomstmiddel" - da kanskje jeg slipper avgiftene??? :)



2009-07-03 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0