Till Sverige igen

Osedvanligt lugnt i bibblan idag. Kan ha att göra med att flera klasser har haft heldagsprøve...?

Så jag har passat på att röja inne på kontoret - måste göra plats för drivorna av läroböcker som
snart väller in.

Men helt ensam har jag förstås inte varit!

Fick några söta bilder av en elev, att utöka bildgalleriet på kontorsfönstret med:

   

... och av en annan fick jag blommor:

 

(...syrener som han knyckte rätt utanför biblioteksfönstret... hrmpf!)
_ _ _ _ _

Ny långhelg. Ny resa till Sverige!!

Här i Norge är annandag pingst fortfarande helgdag, så jag är ledig på måndag. Hade räknat ut att jag skulle åka hem till Holmön och överraska mamma och pappa - bara klampa in genom dörren, säga "hej!" och avvänta reaktionen. MEN. Det sket sig. Syrran - som invigts i planerna - kunde berätta att föräldrarna inte tänkt vara på ön i helgen. ÄSCH. Så jag fick ringa dem igår och övertala dem om att det alls inte är nödvändigt att åka därifrån. De var inte särskilt svår-övertalade när de fick klart för sig att den utvandrade dottern kommer på besök... :)

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0