Trevlig kväll

Kunde inte låta bli... säkert i tidigaste laget, men jag får väl ta in dem om det börjar snöa... :)

 
_ _ _ _ _

Kom precis hem från jättetrevlig tjejmiddag med kollegorna. Till och med den nyblivna mamman dök upp, med sin knappt veckogamle son. Alldeles ljuvlig...

Jag har agerat chaufför och skjutsat hem två av tjejerna som bor utanför stan. Beckmörkt och ösregn - det var knappt jag såg vägen... hu! Körde följdaktligen som en snigel varpå jag genast fick en svans av andra bilar efter mig - som sedan fräste förbi i full fart. Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt att bilen ska skyltas om - å ena sidan tror jag omgivande trafik visar lite mer hänsyn när de ser en svenskskyltad bil - typ "där kommer det en turist som inte har koll, bäst vi lämnar lite utrymme", å andra sidan blir jag mer anonym med norska plåtar för som det är nu vänder folk på huvudet titt som tätt och undrar säkert hur jag förirrat mig hit...

Ska förresten fixa extralysen på bilen, hellyset lämnar en hel del övrigt att önska.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0